Usluge Virtualnog inkubatora Biznis Inovacionog Centra Kragujevac

Usluge virtualnih kancelarija sadrže fleksibilne pakete sa predloženim rešenjima koja se mogu modifikovati prema Vašim potrebama.PLUS PAKETDOSTUPNOST NA PRVOM MESTU!Pored usluga iz Standard paketa, Paketom plus možete kompletirati svoj savršen imidž kompanije sa uslugom profesionalne telefonske sekretarice. Svi dolazni pozivi će biti profesionalno primljeni u ime Vaše firme i biće Vam prosleđeni gde god se nalazili. Na raspolaganju su Vam i potpuno multimedijalno opremljene sale za konferencije i prezentacije.
STANDARD PAKETNEKO JE UVEK TU DA PRIMI VAŠ PAKET!Nudimo Vam prestižnu poslovnu poštansku adresu u centru Kragujevca. Koristite ovu adresu i broj telefona na Vašim poslovnim karticama i na svim Vašim marketinškim materijalima… i ima­ćete ličnu profesionalnu sekretaricu kao i objedinjen Postbox za primanje i slanje pošte.PRO PAKETBUDITE SMART!Profesionalni paket Vam omogućava, da pored usluga iz Standard i Pluspaketa, koristite potpuno opremljenu kancelariju određeni broj dana u mesecu. U ovom paketu nudimo produktivnu radnu sredinu sa računarom, VoIP telefonom, neograničenim Internetom… I još mnogo toga…..

Članovi virtualnih kancelarija putem web portala koriste usluge informativne podrške, mentorstva, pomoć u izradi biznis planova, baza podataka i sličnog. Na ovaj način male kompanije, oni koji su tek počeli sa poslovanjem i oni koji rade od kuće imaju mogućnost da stvore dobar poslovni imidž, iskoriste kvalitetnu opremu i smanjene troškove poslovanja. U kratkom vremenskom periodu preduzeće može dobiti poslovnu adresu, ličnog telefonskog sekretara, uslugu prosleđivanja pošte, kao i mogućnost korišćenja svih ostalih resursa koje BIC nudi.

Paketi po izboru

Usluge Virtualne kancelarije koje nudimo našim članovima su:
• Adresa u centru Kragujevca.
• Primanje i prosleđivanje telefonskih poziva (Fax, SMS, VOIP, e­mail).
• PostBox prijem i prosleđivanje pošte. 
• Korišćenje sale za konferencije i prezentacije, audio­video, simultano prevođenje.
• Korišćenje kancelarija na jedan dan ­ moderno radno okruženje uz neograničen Internet i tehničku opremu.
• Izrada i održavanje web sajta.
• Pravna pomoć i konsalting.
• Knjigovodstvene usluge.
• Administrativna podrška – od fotokopiranja do bukiranja hotela i aviokarata.
• Mogućnost organizacije keteringa, Kafe kuhinja.
• Obezbeđen parking.
• Bezbednosna i Tehnička podrška.